Isnin, 1 Ogos 2011

Salam Ramadhan



Salam semua,

Kini kita telah melangkah masuk ke dalam bulan Ramadhan yang penuh keberkatan. Doa saya agar kita dapat mengambil peluang untuk mengaut sebanyak2 keberkatan yang Allah S.W.T limpahkan kepada semua hambaNya di bulan yang mulia ini.

Bagi yang ingin mengubah hidup kepada yang lebih baik, bulan Ramadhan ini adalah sebaik2 waktu permulaannya. Saya juga mempunyai azam untuk mengurangkan berat badan sepanjang bulan puasa ini dan seterusnya sehingga Raya dan lalalala... Sama2lah kita berdoa agar niat kita diluruskan dan doa dan harapan kita diterima dan dimakbulkan Tuhan. Namun begitu janganlah berdoa saja, usaha pun penting juga kan. Insya-Allah.

Baiklah izinkan saya bertanya, apakah azam anda untuk menyambut Ramadhan kali ini?

2 ulasan:

Camellia MK (Maria Kajiwa) berkata...

Azam saya adalah untuk menjadikan Ramadhan ini Ramadhan yang terbaik.Harapan saya adalah supaya diberi peluang untuk bertemu Ramadhan yang seterusnya.

Nadd berkata...

InsyaAllah sama2 kita usaha doa dan tawakkal

Catat Ulasan